Hekkan, så langt dette løpet er

Ja, faktisk. Det var, som så ofte ellers, 21 km. Men når sånt går opp for en på vei inn mot de siste 3 kilometrene, kan det være godt å si til dusten som rekrutterte en at

Inga, 21 km er langt. Særlig når man må skynde seg.

Men OFF, så fint da! Vi pløyde oss opp Ulriken, og det første som møtte oss da vi kom opp på Vidden var en rosa solnedgang rett under lyseblå skyer, langt i det fjerne over Bergens fjord.


Foto: TIF Viking

Men før jeg skriver videre trenger vi ny overskrift.

Race Report Bergen Fjellmaraton

Ja, nå skal du høre! Bøttevis av erfaring som jeg hadde fra 2016 kunne jeg jo nå trene målrettet og planlegge mat og sånn. Etter Nepalios har vi løpt over Vidden 2 eller 3 ganger, huskerikke, men da med softis på Fløyen.

17. mai uten flagg. Men bare én dag etter Nepalios, så jeg kunne tatt med bønneflagg. Glemte det 😦

På fjellmaraton får man ikke softis på Fløyen.

På fjellmaraton kan man dra med seg pølsebrød med smør og honning ❤ samt en camelback. Easy peasy.

Så må man huske å løfte beina

akkurat passe høyt, se ned eller se rett frem på Trygve i lyngen (kameramannen, ja)

og nedover… kan man bare peise på som et jævla uvær, intet mindre, for i mål

er det burger.

S: “du hadde et fysisk forhold til den burgeren som bare ikke var greit.”

og BOOM, så er det over, og man må traske hjem for egen maskin. Og der venter senga.

og jeg er på jobb så lenge jeg tenker på partikler.

Flere ting:

Race Report 6-vatn rittet på Voss

Mitt første sykkelritt her, altså. Skulle ta en alvorlig selfie

klarte ikke å være alvorlig. Hva faen er det jeg driver med.

Men du, det var sjitgøy. Eli og jeg fant oss et felt med riktig hastighet, og før jeg visste ordet av det var jeg med og dro.

I første oppoverbakke fikk jeg beskjed (fra en ekspert, ja) at pølsebrød med honning ikke er bra race-mat, og så gjorde jeg ham oppmerksom på at pølsebrødsmule begynner på p og slutter på -ule, så da gidda ikke han å snakke med meg mer. ❤

Skal du fikse håret? Det e for seint.

Sånn. Flere race reports coming up i takt med flere races. Jeg er klar.

ah ja, faen, det må jeg jo ikke glemme å si! – jeg jobber dødsmasse.

har laga en funksjon som summerer grafer. SYKT fancy. Den interpolerer og greier, og inneholder en funksjon som er

for i in d:
 ¦try:
 ¦ ¦tot.append(fa(i)+fb(i)+fc(i))
 ¦except:
 ¦ ¦try:
 ¦ ¦ ¦tot.append(fa(i)+fb(i))
 ¦ ¦except:
 ¦ ¦ ¦try:
 ¦ ¦ ¦ ¦tot.append(fa(i)+fc(i))
 ¦ ¦ ¦except:
 ¦ ¦ ¦ ¦try:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦tot.append(fb(i)+fc(i))
 ¦ ¦ ¦ ¦except:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦try:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦tot.append(fa(i))
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦except:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦try:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦tot.append(fb(i))
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦except:
 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦tot.append(fc(i))

Hvisat noen vet hvordan man kan gjøre sånt bedre, SÅ SETTER JEG STOR PRIS PÅ HJELP.

Lurer forresten framleis på hva en partikkel er. Så det er bare å komme ut med den infoen og.

okei, snakkes.

Leave a Reply

