Do you have a moment to talk about

HERREGUD

Tre dager igjen.

innser at jeg ser glad ut på bildet. Sannheten er jo at jeg holder på å pisse på meg.

Jeg har hatt påskeferie

all good things come to an end, sant. Sååå da stikker jeg da.

hade.

hade.

hade.

HADE.

Forresten, før jeg stikker:

SPECTROSCOPISK NOTASJON

for noe sjit.

N er det største tallet. Sant? Nei…

s er spinn. Jeg er komfortabel med spinn.

L er 0,1,2,3,…, men vi skriver S, P, D, F, G, H – og så skiller vi ikke på I og J, men ellers er det alfabetisk rekkefølge.

j er orbital dreiemoment, og  j=s+L men da har det jo ingen hensikt å spesifisere både L, s og j. Herregud.

Hade.

hade.

Leave a Reply

