GREEEEEEEIT

ok, greit, jeg kommer til å savne været.

utover det: Takk. TUSEN hjertelig takk for meg.

Takk, takk, takk!

Å, det var da så lite!

Ja, det var det.

Går det ikke fremover på paperet akkurat i dag?

Da er det nok på høy tid å sette av litt tid til å bestemme fargeskjema for plottene.

Bare se på dette:

det er feil, gir lite mening, bommer med mange størrelsesordener og mangler caption. MEN: Det er (takket være fargevalget) ganske behagelig å feste blikket på, så det kommer til å gli rett inn i en eller annen anerkjent journal, bare vent.

bare vent.

eller ikke vent.

Ja, jeg beklager. Beklager at jeg ikke skjønner fysikken

hva betyr den setningen? Altså, jeg skjønner alle ordene. Det er setningen jeg sliter med.

Sliter litt med partiklene også. Så da plager jeg de intenst søte ❤ masterstudentene ❤ i stedet

og det er så lett, for jeg vet hva som foregår i hodet på dere (oss) allesammen

In the 1960s a national magazine ran a cartoon showing dozens of businessmen and
-women walking the streets of Manhattan looking very serious. Though bubbles over
each head revealed their true focus: each was imagining a raucus sex scene. In at least
some ways, the Boltzmann equation plays a similar role for physicists and astronomers:
no one ever talks about it, but everyone is always thinking about it.

alt vi ikkje snakke ooooom

Boltzmannlikninga, asså. Småfrekt.

 

Leave a Reply

