on good days, I’m charming as fuck.

neida, er ikke jeg som står bak den. jeg har bare hørt på mye skifilmmusikk, for jeg føler at jeg starter et nytt kapittel i livet der jegvi rett og slett skal

  1. lage skifilm
  2. lage flere filmer

men bare slapp av, karrieren som fysiker står trygt (eller jaja, så trygt som den har stått hittil),

for karriera som filmstjerne og -produsent og så videre er sammenliknbar med karriera som FORTRAN77-koder;

faen, så flink jeg er

Inga

faen, for et kaos :S

Are

I solemnly swear that I will build a simple neural network, and not try to translate Klingon to Elvish trained on screenshots and luck.

I forbindelse med at jeg ville skjønne hvordan internett fungerer ble jeg gjort oppmerksom på følgende

“A name indicates what we seek. An address indicates where it is. A route indicates how to get there.”

så nå vet du også hvordan internett fungerer.

Andre ting: Jeg er full av blåmerker og sykt stolt av det, for jeg har (hold deg fast) tryna på en rail. Visse andre bare sklir rett over, men jeg tryner som faen, så jeg vinner.

Andre ting:

for nå er det snart tur igjen, og jeg jobber med å forberende meg på å bli aldeles salig og spirituell.

The cold has a voice
It talks to me
Stillborn by choice
It airs no need
To hold.

Og når folk hører at jeg skal til Nepal kan de finne på å si ting som “du er flink til å oppfylle drømmene dine. Hva er den neste drømmen da?” og jeg må bare få si at jeg ikke en eneste natt i mitt liv har drømt om Nepal – dette falt i fanget mitt og jeg sa ja takk – og hvis jeg skal fortelle brutalt ærlig hva jeg (bokstavelig talt) drømmer om, så er det henne:

“ligg i ro her mor, imens jeg sjekker ut den virvelen der borte”

“åfyfaen, frossen innmat er meninga med livet”

“Skal du ta bilde?? Tre sek, skal bare lukke et øye”

“SNØ!!!!!!! Must.have.it.ebberywhere” – SJEKK den søteste, fineste potepotepoten ❤ ❤

  

“Mammaaaa, du må sove, vi har bare 5 minutter på ooooooss”

  

fordi makan til lojalitet, ærlighet og kjærlighet har jeg aldri vært borti før. Gøy av universet at det var nøyaktig det motsatte som skulle avslutte det da.

gøy.

Flere blåmerker! 😀

One thought on “on good days, I’m charming as fuck.

Leave a Reply

