jeg er klar for å snakke igjen

walla balla.

jokulen_lunsj

var litt forbajnna der ei stund, ja.

vi kan så klart gå eksistensielt til verks, men alle som synes at det er kjedelig kan få kortversjonen

FØKK dette. Jeg savner et knippe mennesker. Det er greit å savne dem når jeg går over Grønland, men det er ikke greit å savne dem når jeg har blitt “tvunget” til å bo i en by noen timer unna Bergen.

Sånn. Det finnes så klart flere detaljer som innebærer –

ja, nei, vettuka, subtilitet er rett og slett ikke min sterke side. Her:

bare for å gniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det inn her tar vi teksten på engelsk, for da blir alt mer dramatisk

You are my hero for you dare to be honest
You are my hero for you are just as weak as I
Come and help me, I need you again, again, again

And you say that the city is just like it’s always been
In wait for a long cold winter
And you say that one can learn to live with longing sometimes
Through an ice-cold winter

jokulen_6

ågudh.

Men det er noe med det, sant. Vi vrir oss i smerte og bare “mmmmm ❤ “, så da gjør jeg det da.

Ah, og på årets Expedition Finse var jeg og kjendis!!

20170211_080254

wooh. Sos litt rundt på Grønland, så er du plutselig på et bilde på en vegg, og ingen vet at det er du. Så enkelt kan det være.

Dessuten: bla bla, isbreer,

jokulen_3

bla, bla, snart borte, bla,

Forskningsrapport, bla

Veldig trist! Worst scam ever, I like kids, nobody likes kids more than I do! And our kids mayy just not get to see these glacier thingys. Tremendous: Om 50-100 år kan norges isbreer være borte, men økonomien går fint altså, og levestandarden øker. Bigly.

jokulen_7

såå lurer jeg på hva som skjer når mørk materie henfaller

screenshot-from-2017-02-15-092514

de siste der er mesoner. Det er partikler. men ikke tenk på dem.

Jeg har ikke gitt opp å prøve å få folk til å tenke på det – det finnes noen som allerede tenkte på det.

2 thoughts on “jeg er klar for å snakke igjen

  1. Pros and cons: Du slipper å “be longing through an ice cold winter”, tja… det var vel det hele. Og spørs om det egentlig er vedrt det, når kalde vintre med is og snø er det man egentlig vil ha. Isbreer (og miljøet generellt) er nok viktigere enn å komme seg raskest og enklest mulig til og fra jobb og det å kunne handle alle varene vi ikke trenger til alle døgnets tider og fylle havet med plast når vi selv ønsker det.

    Føkk Forureining!

Leave a Reply

