will it all come tumbling down

Kjære Isklatring Som Sådan

Avstand er for kjærlighet er som vind for en flamme – En fyrstikk blåses ut, mens glo blir til en brann.

bullshit.

Åh, isklatring. Vi får bare noen måneder sammen hvert år, de er korte og kalde, men desto mer lidenskapelige.

Jeg tenker ikke på noe annet når jeg er med deg (for da kan det hende at jeg faller ned og dør) og jeg tenker på deg når vi ikke er sammen.

Men… jeg lurer på om vi ble litt revet med, hvisduskjønnerhvajegmener, for nå har jeg vondt. I tåa og sånn. Så… kanskje vi bare må la dette utvikle seg naturlig. Du vet, ta et spenntak av gangen, se hvor vondt det gjør og så lide oss gjennom de siste par månedene før sommeren sniker seg innpå, river oss fra hverandre og på en anstendig måte tiner fossene i toppen og får alt til å rase sammen

And it all comes crashing down

Down

Will you go down on me

15844753_10206007688031279_4074452006628270955_o

Andre typer motstand man kan møte er å bli kalt lite intellektuell av villmarkskjendiser

screenshot-from-2017-01-17-151841

mmm ❤

Down, down, will you go…

Ja, jeg må være forsiktig med å bruke opp den der.

3 thoughts on “will it all come tumbling down

  1. Takk for at jeg nå har forsøplet søkehistorikken på min (heldigvis) jobb-pc. Måtte jo inn og se hva denne kjendisvillmarkingen, som jeg så klart ikke har hørt om, mener er det eneste rette å gjøre. Men min dag ble beriket av kommentaren til en kar: “Se for deg om millioner av mennesker er like aktiv som deg i naturen. Da hadde det nok ikke vært så stille lenger. ;)” Herlig.

  2. Kan ikke slike ting, og ikke hørt om. Min søkehistorikk er dessverre en åpen bok (sett inn passende emoji her). Men skal huske pådette lure trikset. Takk 🙂

Leave a Reply

