sisteliten

hærregøøød, isklatring er så gøy

photo-23-12-2016-12-31-41
shake it off. shake, shake, shake, shake it off

og slutt å spørre “Når jobber du egentlig?” for jeg jobber faenmeg hele tida. Jobber med meg selv, ikke sant. Hofta inntil isen, la lillefingeren hvile nede på øksa, svinge albuen og ha snert i håndleddet, lave hæler, presise føtter – jeg gjør ikke annet enn å jobbe her.

Jeg jobber i bassenget også. Høy albue, hånda først i vannet, strekke ut armene både foran og bak, bruke lats og ikke triceps, rotere,…

img_20161222_161049_944

haha, er jeg usympatisk nå?

Jeg jobber, assa. Totally. Har ikke lest ei eneste fantasy-bok hele jula, for jeg glor på en Lagrange og roper “ER DU 5-DIMENSJONAL ELLER HVILKEN BRANE LEVER DU PÅ?” og mamma bare

Inga, du jobber for mye

true story. Jeg jobber alt for mye.

img_20161222_194435_624

derfor bailer jeg, har fått nok av storbyen (Larvik ≈ Oslo når man er nordlending og dessuten fjellvant. Såh), og sier at det er trivelig å dra hjem til juul

img_20161223_190855_480

og så er det ditto trivelig når det er over. Holder på å gå på veggene.

Søstra mi prater om en ny outlet som har åpna i <insert place> og selger dødsbillige <insert stuff>, og at hun fant en sykt fin <insert plagg> der til <insert tall> kroner, og da kanke jeg jobbe ass. Da må jeg si “m-hm” nå og da, så da kan jeg maks blogge.

Tror Østerdalen er i nærheten av Gol. Vi går for det.

Stikk ut en tur i romjula da. Hariiiiii

og DER døde princess Leiah. FAENTA det her året.

Leave a Reply

