Do you have a toothbrush you don’t mind sharing

Aller først må vi bare se følgende musikkvideo, i alle fall til refrenget, verdsette det faktum at dette er live i studio, og se på hvordan den mannen tar på mikrofonen.
Ka. Gjer. Du. Mæ.

jhadde en spesiell opplevelse her om dagen, da jeg stod på innsteget til en foss etter litt scrambling

innsteg

så ja, nederste parti der gikk fint og var egentlig ikke noe å lure på, men andre parti (merket med “litt stress”) var litt mer stress. Jeg stod under det, så opp på istappene og tenkte “her vil jeg ikke stå og vente på at de faller”, i tillegg til at det føltes som det regnet. Bare 3 meter lengre opp hadde vi stått helt tørt og trygt på en deilig standplass.

Jeg stod _lenge_ og vurderte sjiten før jeg satte øksene i den og begynte å klatre oppover, uten å drøfte det med partneren min først.

Midtveis i greia tenkte jeg heldigvis “Dette er et vertikalt opptak. Hvis du tryner her, glir du 30 meter ned. Slutt å kødde.”, og så rygget jeg pent ned igjen, og ventet på makkeren min i regnet.

Jeg har tenkt litt på denne sære oppførselen min og mangelen på vurderingsevne siden. Eller jaja, vurderingsevnen slo jo inn til slutt da. Heldigvis.

Utfordringen min er ikke (tror jeg) at jeg har det så gøy

20161203_12254820161203_114611

men at jeg har det stå travelt.  Sånn burde man ikke si når man klatrer.

20161204_103657

men som fysiker kan man kanskje si sånt.

20161203_130758

men det er noe med det. Opplevelsen, fokuset, mestringen

20161203_153938_025_01

fossen, I want to take off what you’re wearing.

PS:

herda

2 thoughts on “Do you have a toothbrush you don’t mind sharing

  1. Stiller rett og slett med kam i studio. Sterkt! Forøvrig en fet låt, så takk for den. Mikrofonbehandlingen tør jeg ikke kommentere, men burde muligens vært rated R, eller NC-17. Tøff klatring!

Leave a Reply

