y so mad

Jeg… er sånn passe dritforbanna om dagen. Eller. Nei. Jeg er ikke konstant forbanna. Men jeg er dødsirritert, og det på småting. Bittesmå ting som jeg vet at jeg bør la passere med et “ok. flaks at jeg ikke trenger å forholde meg”, men jeg gjør ikke det, ass.

1)

Bilde 05.09.15, 14.58.09

 

“Look deep into nature and then you will understand everything better

– skriver folk på bloggene og instagrammene sine, under bilder av et fjell eller en skog. HALLO, for snattan. Det er et sitat av Albert Einstein, og med nature mente han universet og sånn. Sånn “hvordan fungerer alt?”, “hva er tid?”, “hvordan krummer rom?”, HAN MENTE IKKE AT DU BLIR DRITSMART AV Å LØPE RUNDT I SKOGEN. Jeg digger å løpe rundt i skogen, men du blir for faen ikke smartere av det.

ÅÅÅÅÅååågh.

2)

telefonselgere. headhuntere. Jeg vet ikke hva som skjedde i oktober, men telefonen ringer konstant, gjerne når jeg står på Flesland, har flatt batteri (jævla dustebil) og venter på Falck eller når jeg er i ütlandet og må betale for at de ringer.

Ja, og “personlige” henvendelser da

screenshot_2016-10-30-11-36-59

føkk. dere.
Den smileyen var en stor, feit løgn.

3)

20161022_101828

brennmaneter, massevis.

4)

20161028_132900

dette er over én gang for alle, og det vet vi. Så da får vi buldre inne da, men jeg har betennelse i tåa OG i fingeren.

5)

leste blad på flyet.

20161020_095307

slutt. slutt å bruke penger på mannsjit, slutt å forbruke som om det stod om livet, slutt å være ubrukelig og overfladisk.

6)

prinsipper er sånn som man har hele tiden, ikke bare når det gagner en. hvis man endrer verdier når man endrer forhold til noe, så er det ikke verdier, da er det handlingsmønster.

jeg mener ikke å gi uttrykk for at verden suger og jeg har skjønt det – jeg kan forsikre om at jeg også suger.

Leave a Reply

