M1Inga

“You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life.”

Albert Camus

jeg prøver fremdeles å komme over den siste boka jeg leste. Den tar på vakkert og effektivt sett opp alt som kan gå galt i et liv, på diverse målformer

vakker, vakkert, vakkert og veldig smertefult,  som gjør det mer vakkert

vakker, vakkert, vakkert og veldig smertefult, som gjør det mer vakkert

og så sykla jeg langt som faen, og tilbake igjen.

20161002_165129

og vi sover og vi våkner, og vi spiser og vi jobber.

og jeg har spurt mamma “hvordan ser du på folk og bryr du deg om hva de tenker og hva de gjør og hvordan de ser ut” og mamma har levd mer enn dobbelt så lenge som jeg, så hun har tenkt dobbelt så mange tanker med dobbelt så mange perspektiv som jeg, etter litt frem og tilbake sier hun alltid “Inga, du er Sartre reinkarnert og høres ut som du har prata for lenge med Kirkegaard”, og jeg bare “men kosmos bryr seg jo ikke uansett”.

jeg tror det er for lenge siden jeg har vært på tur uten dekning.

20160505_082823

 


og her om dagen skjedde dette:

betamonkeys96

 

Leave a Reply

