på ordentlig.

Ok, skikkelig innlegg om hvordan grønland var:

og timelapse av hvordan vi satt opp camp akkurat den dagen det ble filmet

ellers driter jeg meg skikkelig ut og kan ikke klippe når jeg henger etter én superpumpa arm under et tak og bare tenker på hvor grusomt det blir å komme seg over taket, og jeg kan VÆFFAL ikke fikse det elendige klippet, så da bare desper jeg videre og tenker at “faller jeg nå, så dør jeg”, og det tror jeg at jeg har godt av

20160614_193113

herrejemini.

20160614_195016

Over: utsikten
Under: nedsikten

20160614_195021

jeg har forresten skrevet om Bjørndalstraversen, men jeg tror det er en ting at Helsport ikke vil publisere flere innlegg av meg på rad. Det har jeg -all- verdens forståelse for.

Nå skal Theresa (T-Rex) og jeg snart drukne. Stay tuned. Inga 0ut.

 

Leave a Reply

