Sjitsekk. Sjettnt.

Hei!

starter med et bilde, jeg.

camp siste -2

nest siste camp på Grønland og greier. Men uansett.

VET du hva? nå har jeg snart skrevet ferdig et innlegg på Turjenter, så da kommer det en saklig (halvsaklig i alle fall) fortelling om hva som skjedde på Grønland og omtrentlig rekkefølge.

MEN det jeg kan fortelle at skjedde er i alle fall

  1. Det ble laget oppfølger til mett på himmeln. Den er like teit, men jeg er 4 år eldre og har dessuten på meg solkrem
  2. det ble laget en film som man må kunne tysk og ha en del humor for å akseptere. og kanskje kjenne historien. Jeg vet ikke, det beste er kanskje å bare hoppe over den

og så fikk jeg med meg Nick på Bergens Tøffeste (ja, jeg synes også at det navnet er å ta i litt veldig hardt, men nå har jeg en bøff (av spansk: Bufanda, som betyr skjerf) der det står at jeg er det da. Altså bergens tøffeste.) og hvis du ikke tror meg, så er det bare å se på bildet:

146557601454587300_resized

ganske mye Nick, og litt Inga – like mye i fokus som jeg er om dagen. Det passer bra.

Nå skal jeg klatre, og så skal jeg prøve den derran Bjørndalstraversen igjen, men det får bli en historie til neste gang, i fall det går bra. Hvis ikke snakker vi ikke mer om det. God helg!

2 thoughts on “Sjitsekk. Sjettnt.

  1. Grønland virker ufattelig kult! Kun sett bilder dessverre, men det virker som et yndet sted for fotografering med de nedlagte basestasjonene og nydelig natur.

    • Grønland er helt nydelig! Jeg knipset bare litt med mobilkamera, men de i gjengen som hadde med saklige kamera fikk noen skikkelig fine bilder. Du bør ta deg en tur;) tror fint man kan tilbringe en hel dag inne på DYE 2.

Leave a Reply

