Kalde føtter, men ellers faktisk bare solskinn.

man kan ikke distrahere seg selv med headset og noice cancelling, for da er man jo fryktelig tilstede. Eller jaja, jeg har jo hørt mye på musikk i det siste – så mye at Spotify har begynt å anbefale lister til meg.

Siste forslag fra den kanten var (og dette er bare hysterisk bra)

Screenshot from 2016-04-25 10:40:23

helt alvorlig nå, jeg synes ikke at livet suger. Ikke litt engang.

Screenshot from 2016-04-25 10:41:06

still not.

Det eneste som suger bittelitt, er at jeg har kalde føtter. Jeg tror at jeg kommer til å gå på meg gnagsår i brefallet, og trenge enten amputasjon eller helikopter ut etter ei uke. Det er det eneste jeg synes suger litt.

Ellers vet jo alle at jeg har spiseforstyrrelser fra ville hælvette, stapper meg med sjokolade til frokost og tilbringer kveldene gråtende på doskåla med fingeren i halsen.

Screenshot from 2016-04-25 10:42:50

Ja, for det jeg skrev der oppe var bare tull. EGENTLIG er jeg fysiker tvers igjennom, vil at dere skal elske meg for intellektet mitt og ikke kroppen min, så da gjør jeg som skildret ovenfor, bare uten det med fingeren i halsen.

kan jeg få en stein i hodet nå? Værsåsnill?

kan jeg få en stein i hodet nå? Værsåsnill?

ok, men for å gi dette innlegget éi alvorlig setning:

SÅ LENGE MAN ER FRISK ER DET IKKE NØYE OM MAN IKKE HAR BLODÅRER PÅ MAGEN. Jeg har prøvd. livet blir hverken bedre eller dårligere.

Faen, hadde bare rumpa mi veid 10 kg mindre :(

Faen, hadde bare rumpa mi veid 10 kg mindre 😦

Tjolahopp, jeg har pakket ned nok bøker til å starte bokklubb

20160421_175421

pulken skal tross alt veie kroppsvekt.

Har jeg tullet nok med det nå?

20160403_195703

ja, det er ikke gøy lenger.

Merk: ‘lenger’, for ‘lengre’ er bøyingen av ‘langt’, og det eneste som er langt her er veien over Grønland, hvor jeg skal dø.

FAEN som du surker da
FAEN som du surker da

du ba om det, Marianne 🙂

6 thoughts on “Kalde føtter, men ellers faktisk bare solskinn.

  1. Hei sexy! Endelig – noe jeg forstår. Jeg har bare 10 år med høyere utdannelse – så til vanlig er du litt mystisk og vanskelig tilgjengelig, men dette – dette kan jeg like :*

    Du så SKAMBRA ut. Det er helt, helt sant. Og fy filler så kult ja, med noen en kan treffe etter TO år og bare ha massevis å skravle om. Jeg gleder meg alt nå til neste date!

    Kyss og klem

    • det er sånne vennskap jeg trenger i livet mitt 😉 Det eneste vi ikke rakk var dine morsomme jobbhistorier, som had me rolling on the floor sist gang. og så var jeg alt for sjenert til å si at dere er verdens peneste par *ˆˆ*

Leave a Reply

