there are many operations which he may carry out with these symbols, without ever having to look at the things they stand for.

20160409_15503120160409_155021
Hei. 

Pipens nåværende lyd er stort sett en monoton monolog, eller dialog hvis det godtas at jeg inntar to uavhengige roller, og lyder som

“Inga. Hvorfor kan du ikke bare være fornøyd med å plage en gjeng bachelorstudenter med fysikk og ha en vennekrets som har sett trynet ditt. Hvorfor må du på TV og drite deg ut om fysikk du ikke har peiling på, PÅ TEVE! Ingen tar seg bra ut på TV, bortsett fra TV-stjerner, men du er faktisk ikke en TV-stjerne og HVORFOR kan du ikke bare løpe tur rundt huset, eller over vidden eller, altså, HvorFOR må du krysse et kontinent på SKI HVORFOR KAN DU IKKE BARE -”

og sånn går refrenget her.

Skulle ønske jeg var matematiker.

Her er grønlandshaugen

Her er grønlandshaugen

Jeg har blitt mye flinkere til å kråle. Neste år skal jeg prøve triatlon, for f.o.m. juni skal jeg faenmeg aldri mer ta i et par ski.

Man kan alltid abstrahere seg til en bedre verden.

*blunk*

20160408_062744

*blunk blunk*

20160408_062703

 

3 thoughts on “there are many operations which he may carry out with these symbols, without ever having to look at the things they stand for.

    • Tusen takk, tusen takk 🙂 personlig syns jeg så klart det var helt grusomt, jeg angrer på at jeg ble født osv osv. Men så lenge fysikken nådde ut skal jeg ikke klage 😉

      • Det tror jeg kommer som en naturlig konsekvens av å se seg selv på TV for de fleste 😛 Er jo uvant og rart. Men joda, fysikken nådde ut! 🙂

Leave a Reply

