Flere ting

Hei!

Hei hei, ja. Her er vi klare for flere arrogante utsagn og spydige sleivspark – for ja; alliterasjon er på like konsonanter og ulike vokaler.

Vi er klare med mer fysikk

gr

-og det som verre er :

Screenshot_2016-02-23-15-52-46-1

man burde ikke gi meg mobiltelefon, mikrofon eller andre ting som begynner på m – den der alliterasjonen vi snakket om.

Altså, på tastaturet er jeg

Progress, far from consisting in change, depends on retentiveness. When change is absolute there remains no being to improve and no direction is set for possible improvement: and when experience is not retained, as among savages, infancy is perpetual. Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.

– and we who do not know the past of this quote, are condemned to use it incorrectly.

, bak kamera er jeg

, og hva som skjer foran kamera vet jeg ikke om man har lyst til å vite.

ANDRE TING! : Jeg bor nå i et demokrati som er 50:50 ulv:menneske

20160222_093823

Hipp hurra for det! Aldeles hipp hurra, rett og slett. Jeg tror aldri jeg har vært så lykkelig, eller full av pels for den del.

Jeg har forresten SJITvondt i knærne igjen, men jeg vet hvorfor. Det setter så klart begrensninger på Grønlands-treningen, men jeg kan kompensere på andre områder

Screenshot_2016-02-17-22-28-35-1

tenkte jeg.

 

Leave a Reply

