rm -rf *

Screenshot from 2016-01-27 09:13:10

det der er bra for selvtilliten min (for det er latterlig enkelt, men ser vanskelig ut), og bra for knærne mine (for jeg sitter på en ball som jeg fikk av Theresa. Sitter.)

Apropos THERESA. og hennes Knut Ola.

IMGP0543

Disse to fantastiske menneskene som kan være hjemme hos oss i mange dager uten at jeg får nok. De forsvinner, og det forstår  jeg godt, for de skal dit hvor det er snø og hyggelige mennesker, og fjell og nordlys og

-la oss ikke dra dette for langt, for jeg skal bli værende jeg. Jeg skal gjøre ting som er latterlig vanskelige, men høres enkelt ut.

Hvis du heller ville lese om tur, kan du gjøre det her:

20140418_225436

Klikk på bildet. Bare gjør det.

NÅ skal jeg få Pythia til å ikke funke

INGENTING hadde vært det samme uten Jonas.

INGENTING hadde vært det samme uten Jonas.

og så skal jeg til Finsje og leke vintertur. God uke, helg og alt sammen.

3 thoughts on “rm -rf *

Leave a Reply

