Æ blir så sijnt at æ får …!

som en av vår tids store skribenter og livsfilosofer sa det

Æ haaar itj vissuælle bailla, mæn dæm e dær læll!

Og det er jo helt fantastisk. Det beste jeg klarer å få til sånn på stående fot, med kniven i strupen og nåla i høysytakken må være

Nei, men asså, blir det for bratt så får vi vel bare sette igjen en skrue eller en kile

men det er åpenbart at det ikke er godt nok det, for på min ene side hører jeg

That’s ridiculous. You just climb.

og på den andre

Nei, det gaor ikkje. Ikkje eingong Sigbjørnhar vore opp dar.

så da tenker jeg… greit.

Greit.

Theresa, ta en hangup

20160110_103534

Kriss, pass på øksene

20160110_115244

så knyter jeg meg godt fast

IMGP1037

før jeg prøver det som Steffen kan

IMGP1033

vil du kveite korleis det gikk?

Jeg pumpa ut, glapp øksa, ble hengende i leashen min (som jeg tidligere på dagen hadde omtalt som “leech” – ikke min stolteste dag, kan du si) og brukte sikkert ti minutter på å bakse meg opp for å hente øksa ned uten å få den i lillehjerna.

Takk for denne gang.

Leave a Reply

