Løper på et rosa blad

Hei og god kveld

Vi har vært på en særs vellykket tur

20150606_121555

som vanlig måtte hun bære kløv, jeg bar sekk og hadde for anledningen med turkompis Julius. Men det var ikke det jeg skulle fortelle om. Jeg ville si at jeg samlet på morsomme reaksjoner hos andre turgåere, i dag mer enn før.

Vi teller:

  • #”har du punktert?”: 5
  • #”har du forankret deg?”: 1
  • #”driver du med sånn crossfit?”: 4 (dette er det stort sett den yngre garde som spør om)
  • #”skal du langt” eller “hvor skal du?”: 8
  • FOLK SOM STOPPER OG TAR BILDE AV MEG: 1

siste var ny. i retrospekt lurer jeg på om jeg skulle ha slått salto / skåret grimaser eller eventuelt bare bedt dem putte kameraet sitt oppi – ja, nei, jeg vet ikke. Men gørrkjedelig som jeg er lot jeg som ingenting.

Andre treningsformer jeg bedriver som er oppsiktsvekkende på en litt pinlig måte er

20150526_185209

løping på rosa blader, forstås.

Og alle rundt meg holder på med triathlon, så nå vil jeg og. Jeg er ikke så veldig flink til å svømme fort, men en jeg kjenner sa

IMG_20150605_090314

og det må vel gjelde for meg og.

MEN FØRST må jeg jobbe med innstillingen og viljestyrken. Jeg er dessverre en av dem som kan avblåse noe fordi jeg fikk mer lyst på kjeks

20150602_114449

Nå skal jeg på konferanse. sådetså. God sommer! 🙂

2 thoughts on “Løper på et rosa blad

Leave a Reply

