Caveat emptor !

God morgen.

I dag starter vi med en VIDEO! mark the day.

Jeg kan jevnt over melde om veldig god glid, på alle områder.

Det er noe som skjer når jeg konsentrerer meg veldig (veldig, veldig). Da stirrer jeg litt ut i løse lufta, og stort sett går det bra. Men noen ganger får jeg en mini-kortslutning, sånn at det popper opp en beskjed med “Unfortunately, brain has stopped”.

Når Brain™ så starter opp igjen, er dens første handling å fokusere på hvor enn blikket tilfeldigvis var festet i lufta. Da kan jeg få øye på noe som

20150520_103907

la oss zoome inn litt

20150520_103911

“Opipapi”.

Ser du det? Det står opipapi der. Det må være dagens morsomste ord.

Denne typen oppførsel kan tyde på at man trenger en pause

IMGP0790

gjøre noe lett, noe med god glid og mye medfart.

IMGP0802

Åh, så kos ❤

Leave a Reply

