Hello pot, this is kettle

Ja. Jeg skulle egentlig prate om frokost og mat på tur og kalorier. Men vet du hva?

IMGP0713

det gidder jeg ikke nå.

Dessuten er jeg meg mitt ansvar bevisst – mitt ansvar som interiørblogger. Så selv om jeg helst skulle ha vært på tur må jeg ta meg av ting som rett og slett står for tur. For der blir de stående med mindre jeg flytter på dem. eller skrur dem ned (grøss og gru, hvor mange lysekroner går det an å samle på?)

20150316_070059

Nei, lysekronene må ned. Og vet du hva mer som må ned? Wallstickers. Hvor.for. limer vi plutselig skrift på veggen, og HVOR.FOR. gjør vi det på engelsk? Jeg tror foreldrene til bestemor kunne ha erindret en tid der de dekorerte veggene sine med visdomsord, men da gjorde de det vel på sitt eget språk, og de skref IAFFAL ikke piss som

20150315_131317

Heldigvis er jeg en kunsterisk sjel, og helst nederst i innlegget kan du se hvordan jeg reddet situasjonen.

Først må jeg bare si at innedo ikke er like åpent og fint som utedo

IMGP0643

Kjære vene! (og kjære pære, rett der fremmi.)

Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg henger litt etter skjema, men jeg jeg gjør dessverre det altså. Det er nok mye fordi jeg måtte forholde meg til begrensninger jeg ikke så komme

IMGP0675

og fordi jeg skal prøve dette “ikke stresse, leve i nuet” – som tar ganske lang tid. Siden jeg har litt startvansker har jeg bestemt meg for å hente inspirasjon fra naturen, nærmere bestemt dyreriket, spresifikt katter. og hva gjør katter? Jo, de maler. Masse. Har alltid tid til å male litt

20150317_180615

Noen oppussingstips på tampen:

  • Hvis du peker i strømretning med høyre tommel vil fingrene dreie i magnetfeltretningen. Denne regelen kan overføres til skruer og lyspærer. Flaks at håndarbeidsbransjen fikk dét med seg.
  • Skruhjern og bits kan deles inn i “pluss, minus, stjerne, supernova, heksagonal, og ting man ikke bør skru i veggen sin.
  • Stoppekraner for vann åpnes i den retningen som får det til å lage “nå renner det vann”-lyd, og lukkes perpendikulært på den retningen.

Ellers finnes det to typer mennesker:

  1. Folk som kan sy gardiner
  2. Folk som kan montere gardinstang.

20150315_161146

og der hadde vi nok et eksempel på Gödels Teorem.

Nå skal jeg gå og gjøre ferdig den sengen.

20150319_072840

 

 

 

 

Leave a Reply

