Stua mi

Tenker å endre dette til en interiørblogg.

Her er stua mi:

IMGP0560

og her er lageret mitt:

20150215_191804

men nå er det jo flytting snart. Skal bare til FINNMARKSVIDDA FØRST!!!!1!11!

og vet du hva? Det er pikadø meldt sånn:

1

med litt sånn på:

2

og vi vet jo at det eneste som er bedre enn vind, er 0 grader. For da kan man bli gjennomvåt og få litt forfrysninger på fingertuppene og kladder under skiene og pulken og

NEIDA! Tulla. Påskeføre er for pingler.

Andre ting som er for pingler, er planlegging. Flyruten er klar, den. Lande i A, (ski ski ski, spise, sove), fly hjem fra B. Når det gjelder det som kommer imellom så anes det ikke hvordan det skal gås.

Untitled 

uansett vet Facebook i alle fall hva jeg trenger å ta med meg

Shewee

 

(nede i høyre hjørne)

Men asså…

Hardangervidda 34

det er ikke så nøye hvor man er hen.

Neste uke: Matpakker.

8 thoughts on “Stua mi

  1. beste interiørbloggen jeg har sett. jeg treffer nemlig midt i mote-blinken, med lik sovepose, liggeunderlag OG telt 😉 den exped-tallerken-bruken var ny da. skal teste det. god tur nordover 😀

    • Hei! Jo, altså.. detaljer ønsker jeg meg også, for å si det sånn. I høst tenkte jeg “lett at vi går 20 km for dag. null stress. vi er maskiner” – men så slår det meg at vi skal gå i alt annet enn løyper, aner ikke hvordan forholdene blir, skal navigere, vil få lite dagslys osv osv… så kanskje så lite som 10 km for dag? :O
      La oss heller fryde oss over matpakkene, for de blir hakket mer konkrete.

Leave a Reply

