Mimrefulness

Hei

IMGP0573

Det funker stort sett veldig bra å begynne med et bilde har jeg funnet ut.

Hva tenker man på når man går og tusler eller sklir eller drar på noe? Så vidt jeg har skjønt er det beste å være mindful og leve i øyeblikket. Jeg er muligens ikke kjempeflink på det området, for jeg bare

2015-02-19_12-36-44

hva er egentlig en spinor?

Hvis Grassmann-variabler ble laget for kvantefeltteori gir det ikke mening å snakke om ubestemte integraler, for det har vi ikke i QFT.

og så går det opp for meg at ikke bare er jeg den eneste på hele vidda som tenker på det, men den eneste i hele omgangskretsen min – og det er for drøyt.

heldigvis jobber jeg med saken.

Screenshot_2015-02-18-09-45-55

Nå skjønner jeg det, men Peder bare aner ikke hvor mye jeg savner ham altså.

One thought on “Mimrefulness

Leave a Reply

