THE END OF AN ERA

Intet mindre!

intet mindre.

For mange år siden fikk jeg meg permanent kjæreste som funket sånn at jeg kunne ha andre kjærester i tillegg til henne. Delvis fordi hun var jente, og delvis fordi hun er en bil.

flytt3

og vi har gjortsåmye tull sammen. Når jeg sier mange år, så mener jeg ti år. Hvor mange her har eid noe i TI (10) år? Vi ble sammen i 2005 (totusenogfem), og siden det har hun altså vært det mest trofaste i hele forbanna verden

IMG_0223

Da jeg flyttet tilbake fra Valencia til Trondheim var hun der – og hun startet. Det er ikke alle som bare er der og fungerer og oppfører seg som før kan jeg fortelle. Men Lucy – hun ventet, og hun startet.

img_0003

Nå har det seg slik at jeg overraskende ofte støter på problemer som

Screenshot_2015-02-02-15-41-14-1

hvilke kan løses på følgende måte:

IMGP0443

(ja, det er et hundespann på riksvegen. og to koseklumper)

MEN for at det i det hele tatt skal være mulig må man ha anledning til å ha med seg alt

IMGP0435

sånn.

Og det klarte ikke Lucy. Jeg vil gå så langt som å si at hun ikke engang alltid klarte tanken på fjelloverganger og snøfokk.

Og dekkene hennes var for lette til å trene benkpress med

desert hip thurst

så da… *hulk*

Hardangervidda 33

for å få plass til alt *snufs*

har jeg fått meg ny dame. Hun heter Tussi.

Tussi_600x350

og sånn ser hun ut.

2 thoughts on “THE END OF AN ERA

Leave a Reply

