phosphorus

20141122_104330

Nærast er du når du er borte.
Noko blir borte når du er nær.
dette kaller eg kjærleik –
Eg veit ikkje kva det er.

Før var kveldene fylte
av susing frå vind og foss
No ligg ein bortgøymd tone,
og dirrar imellom oss.

Kjære foss!

Kvar er du?

20141122_104203

jeg inntar ninjamodus for å snike meg innpå, men akk!

Ingen foss

for oss.

20141123_113843

desperate times, desperate measures. fire anmarsjer på to dager, men

Ingen foss

for oss.

20141122_090055

kvifor seier ingen navnet
les bokstavane som vekker gle
og lokkar på eigaren

kan hende ljoden skapar angst
spreier frostroser i sumarsola
eller ber på ordenes skuggar

du berre gjer som om
ingenting

medan eg
framleis andar likeeins som du

Dette er frost uten kulde

– eller kulde uten frost, som jeg liker å si –

og melodramatikk

på sitt beste.

Ingen foss

for oss.

Leave a Reply

