hvorfor bo på vestlandet

Skal vi se, nå er det jo bare litt over en måned siden vi var i alpene og lekte jålete-folk-som-drar-på-ferie-i-fjellet-for-å-få-rompa-si-fraktet-opp-på-fjellene, og SÅ KLART har jeg mikset en film om noe som i utgangspunktet kanskje ikke engang var verdt å filme:

 

Over til noe pent: Sjekk denne. (Og del den med utlendinger som kommer til å ende opp med å tro at hele Norge er sånn!)

 

Men ja, bo på vestlandet fordi fine dialekter og enda flere fine fjell (alliterasjon ikke med hensikt).

Hvorfor bo i Bergen? fordi jobben min er her.  ja, og Vidden da. OG fordi Voss er like rundt hjørnet! Voss er up&coming, og de har Lønahorgi.

Videre ligger landets beste buldrehall i Bergen (alliterasjon igjen ikke med overlegg), if I may be so bold. Byggeriet: Kan jeg få flytte inn? For et år siden hadde jeg aldri trodd at jeg noensinne kom til å vurdere et årskort for buldring, men jeg er.så.hekta.
🙂

H2

neii, jeg skal jo bo ute.

Hva er den norske folkesjela?
Hva gjør en typisk nordmann?
hva gjør en typisk nordkvinne?

Untitled

Sånn, nå skal jeg pakke ned fire fine f…bøker (ser du, SÅNN går det når jeg gjør det med vilje), for jeg skal ditet:

Capture

og fryse av meg skiene 😀 God helg.

ps bare se de første 30 sekundene av dette:

Å, jeg ler ❤

Leave a Reply

