premien for å være flink

Så jada, etter noen dager med tung sekk tenkte jeg å kaste meg uti noe nytt og givende, så jeg meldte meg på FLEX

20131118_200138
Tadaa

Ser du det? Ja; sal 2. Kom igjen, fysikeren. Dette klarer du!

Det første jeg stusset over var at de fleste hadde med seg sine egne (duselilla) matter. Så var de grådig slappslanke også… og hun instruktøren hvisket så sensuelt, distrahert og forførende.  Oh yeah, jeg hadde plassert kroppen midt i en yogatime. I sal 1.

Nå vil jeg ikke påstå at verden ble oppfunnet da jeg ble født, men YOGA kunne vi ha spart oss for.

20131117_131807

Pusi hadde gjort seg mye bedre der. Ikke jeg. Jeg er bare ikke kul nok for yoga.

Men ja, tilbake til fine ting ^^ Det snøør:D i bergen!

20131119_195012

Det er så .deilig. når det er mørkt og kaldt men man blir alt for varm på bare et kvarter. fordi det er tungt. og .deilig. og man ikke kommer av flekken fordi man sklir bakover fordi det er så TUNGT  og .hardt. Der har du det!

Ja, enkelte kan finne på å insinuere at det er litt sprøtt, men altså. – We’re never gonna survive unless we get a little crazy

shoot_for_the_moon

Leave a Reply

