The one who first gets to the mill is him who first gets painted

he also said if you sleep in telt, make sure that it is regntett

20130731_225023

thousands of turmål kvern around in my head

20130216_145249

I’m sitting and listening to what the lillehjerne says

20130217_121048

it says “if you wanna do it, you must try. just legg i vei!’

20130216_142107

the ice may have smeltet tomorrow if you don’t go today

20131020_101912

Jeg vil på ekspedisjon

Kva legger du i ekspedisjon?

Lang, selvforsynt tur der man må finne soveplass selv, og ellers gå etter kart.

Ok, for for meg er det meir noke som kan gå galt, der ein kanskje må snu om det ikkje fungerar. Du vil eigentleg berre på tur.

Mnei, ja, kanskje det. Men hvis jeg sier til deg at “jeg vil på tur”, så svarer du at “eg veit.”

Wikipedia says:

Capture2

Snu på ekspedisjon?

Det er ingen skam å snu

-mange

Urelatert:

 Professor Nansen har på sin greie og overbevisende måte én gang for alle gjort ende på dette vrøvl

-Roald Amundsen

Leave a Reply

