nå er det snart helg, og da kan vi løpe mer, selv om det regner. eller fordiat det regner.

til alle som synes at løping kan bli litt kjedelig og monotont vil jeg anbefalen skauen

20130814_173213

eller ‘fjellet’, som en bergenser ville ha sagt.  Dette bildet er altså tatt på bergens høyeste ‘fjell’.

Det er så fint når jeg løper til jobb om morningen, og en bil stopper foran et gangfelt selv om han strengt tatt kunne ha gassa på og kommet over før meg.
For da kan jeg smile og vinke takk, og så kan han smile tilbake, og så har vi begge smilt før dagen egentlig har begynt!

(se her: jeg løper ikke til jobb hver dag.)

Uansett, folk som bor på østlandet er helt på “åå, det er så fint vær her. det er sol hver dag i hele juli og august!”

Solen skinner alltid på østlandet.

-folk som akkurat har flyttet til østlandet

så vi bare “jei! vi trenger sol for å klatre, så la oss dra til ØSTLANDET! 

men så Capture

så kanskje jeg bare må fortsette å løpe i regnet, lissom, for det har jeg jo god trening i her som jeg bor nå.

OH

næh, ekke bitter. har ikke lyst til å flytte til Sogndal og klatre og gå på toppturer dagen lang.

God HELG! \o/

Leave a Reply

