hvorfor være inne

Ca ei uke med influensa –> må i alle fall sjekke formen først.

20130213_184415

klarer jeg dette, klarer jeg alt. Jeg var forresten så heldig og møtte en kjendis på SATS! Det vil si teknisk sett var det to kjendiser der, men ham andre turde jeg ikke å hilse på, der har du meg.

Uansett, hopp i bilen, spring på toget, nå skal fjellet gjøres utrygt!

20130216_145250

og så utrygt da!

Vet du hva du alltid bør ha med deg? Altså, alltid? Gnagsårplaster. Jeg tror faktisk ikke det er mulig å si ofte nok, i alle fall ikke til meg.

Forskeren: God morgen!
Poteten: mmorn.
Sovet godt?
Haha, nei. Hørte du på orkanen i natt eller?
Ja. Men det blåser sikkert mindre oppe i høyden.
Ja, det gir mening.

Han heter forskeren fordi han driver med jus og forskning. Jeg heter poteten fordi fysikere kan brukes til alt.

20130217_123248

hm, ingen der. det var rart. Sikkert fordi det blåste SIDEVEIS.

Halloo, bakken?!

20130217_123257

skal du ha fårepølse eller brunost?
B
egge deler.
At det var?
Ja, jeg leste på internett at man forbrenner 1000 kcal i timen på ski, og jeg vil ikke forsvinne.
Haha, du tuller nå sant? Så vi forbrente ca 5000 kcal i går? Hvor faen leste du det?
Neei.. på en sånn blogg.
Du leste om ski på en blogg?

Men du?
mhm.
Duuudeludelu.
….

Men DU!
JA
Har
 du flere gnagsårplaster?
Næ.
 Men jeg har snickers.
Å
h, det er bedre! :D

20130216_151756

skal vi ta med kaffe eller kakao?
vi må ta med kakao, for det er ikke helt sikkert at polarbrød teller som sukker.

HÆ?
Du trenger tydeligvis å lese flere blogger og sånt. det er faktisk helt utrolig at du har klart deg på fjellet uten meg helt til nå.

20130216_161020

når alt håp er ute

Leave a Reply

