FEIT

Hei, jeg heter Inga og veier nesten 70 kg.

For en stund siden brukte jeg en ettermikveld på ei veldig god bok. Den heter FEIT, og er årets norske bokanbefaling fra min side.

En sortingsrepresentant fra Høyre sier at “Feit er et must å lese for alle som dømmer folk etter utseendet”
Du, da sier jeg at den også er must å lese for alle som er veldig opphengte i hvordan de ser ut, bare for å få smelt ting i perspektiv. Ja, jeg snakker til oss helsefreaker som tilter om vi må spise et stykke kake, eller gud forby ikke får inn morgenkardio, beindag og det som er.

Etter å ha spurt forfatter Kristian Fjellanger som blogget her pent om tillatelse, har jeg fått lov til å slenge med noen utdrag fra boka. Here it goes.

Ei jente med anoreksi får sympati, mendan ein gut som bolar, er ein idiot.

Helvete! Ranghild har bursdag i dag! Det betyr kake i lunsjen (…). Eg må ha ein fluktplan. Eg sender ei tekstmelding til ein kompis. «Ring meg!» Han ringer. Eg tek den og går ut av rommet.

Ein kvinnelig treningsekspert fortel korleis folk kan gå ned i vekt. «Ein må jo fokusere på at trening er gøy» hyler den åndssvake dama. «Det skal være morosamt å endre livsstil, og det er viktig å ha konkurranse med seg sjølv.» Eg kjenner raseriet stige til uana høgder. (…) Så kjem stjernereplikken. Ho meiner ein avgjerande grunn for å motivere seg til slanking er at «det er mange som no blir redde for livstilssjukdommar som diabetes og den slags». Kva folk er det ho snakkar om? (…) ei langt større dagleg frykt er derimot å ikkje få pula. Kva menneske er har ho eigentlig snakka med? Foreninga for personar med diabetesfrykt? Idiotar.

Når slankeindistrien i Noeg har ei årleg omsetning på over ein milliard kroner, kvifor finst det framleis tjukkasar i Noreg?

Julenat. Når ein ikkje har ete feitt på ei stund, merkast det. Utan å gå i detaljar.

Eg er så lei. Så ekstremt lei. Kvar einaste dag er den same.

Eg treng musklar. Kroppen min er stygg.

Jeg mistenker at boken finnes i ulike utgaver, i alle fall hva forsideillustrasjonen angår. Den jeg leste ser altså slik ut:

i godt selskap av kjempefeit mat.

Les den 🙂 God lørdag!

2 thoughts on “FEIT

  1. Kult! Jeg fikk veldig veldig lyst til å lese. Tommel opp for makrellboksen og knekkebrødet, jeg ville valgt AKKURAT den samme lunsjen.

    Hvordan går det i Bergen?

    Puss puss.

    • Så fint da! for det er helt klart verdt det å lese den boken:) hvis du sitter stille lenge nok for å gjøre slikt, forstås…
      I Bergen går det aldeles strålende, jeg har bare ikke funnet noen å gå på fjelltur med ennå. Men det går seg nok til. klem!

Leave a Reply

