if this is what we’ve got

then what we’ve got is gold.

Du har deg, og alt det medfører.

Det er ingen hemmelighet at ett menneske kan utgjøre en stor forskjell, så tenk alt du kan gjøre for ditt eget liv! 😀 Ah, mulighetene er omtrent ubegrensede altså, særlig når man har vunnet i lotteriet  og blitt født i den vestlige verden.

Jeg vil nesten dra det så langt som å si at hvis vi gjør noe annet enn det beste utav det vi har, er vi uansvarlige og utakknemlige. Sådetså.

In other news: Jeg har en bokanbefaling på hjertet. Boken heter I morgen var jeg alltid en løve, og er skrevet av Arnhild Lauveng. Hun er tidligere (ja, tidligere) schizofren, og er nå utdannet psykolog ved UiO. I boken forteller hun om sine erfaringer med alt fra hallusinasjoner, stemmer i hodet, innleggelser, selvmordsforsøk, you name it. Det som gjør boken så veldig givende å lese er at hun altså kan se dette fra både pasient- og fagperspektivet, og hun legger ikke skjul på noen ting.

Boka er dessuten på knappe 200 sider og koster rundt en hundrings, så om man ikke skulle like den, er det ikke store økonomiske tapet (verken i tid eller penger) å lese den.

2 thoughts on “if this is what we’ve got

  1. Som sagt: Jeg SKAL prøve dette her! Bare spørre litt: Hvor stor en en scoop hos deg, sånn ca? De varierer så sinnsykt i størrelse her 😉 Og hva slags mel brukte du i bolleversjonen? Det må vel være hvetemel for å heve…?

    • Hehe, ja du får prøve det og fortelle meg om du liker:)
      Scoops er det som får proteinpulver til å veie 30g:p men altså, de scoopene er toppede når det passer, kan finne på å være bare halve osv, så det er virkelig ikke godt å si. jeg tror uansett du er såppas mye mer rutinert enn jeg at du klarer å lage en bra “deigrøre”.:)

Leave a Reply

